zaterdag 20 december 2008

Hel van Kasterlee: interview met Tony op de valreep

Tony, onze man van vele "triatlonoorlogen" waagt zich dit jaar voor het eerst aan de hel, een interview.
Waarom?
Om mijne maat Kurt een plezier te doen, omdat ik al 2 jaar zeg om eens mee te doen. Denk dat de 2 niet te vergelijken zijn het is zoals trailrunning super zwaar maar anders.
Hoe voorbereid?
Om eerlijk te zijn en de meeste weten en kennen mij wel. NIETS voorbreid, gezien de omstandigheden op het werk en de onderhandelingen voor 281 ontslagen was het een beetje super druk, in het weekend als het past eens fietsen en in de week eens lopen. De winter is voor mij rust.
Begeleider?
Erwin zal mij door de laatste 30 moeten loodsen en hij zal er zijn werk mee hebben. Wou het zelf eens meemaken en wij kennen elkaar al van lang geleden in den triatlon.
Verwachtingen?
Geen!!!!!!! Zal wel zien waar ik kom het zal op ervaring zijn en het kopje zal ook wel willen, nu alle stress van het werk voorbij is.
Waarom?
Ik denk zoals zoveel, om te zeggen dat je eens iets hebt gedaan wat een ander niet doet. En om aan te tonen dat zot zijn niet erg is.