maandag 11 mei 2009

Triatlon Geel

Dit weekend vond de triatlon van Geel plaats. De wedstrijd bij de vrouwen werd gewonnen door Sofie Goos (2:00:12), onze Sophie werd 5de in een tijd van 2:08:05.
Bij de mannen won Stijn Goris (1:48:07). Karl werd 24ste in een tijd van 1:57:42, Fré 55ste in een tijd van 2:05:13. Charlene werd in de 1/8ste triatlon niet gerangschikt na een wegvergissing van meerder dames, ze was nochtans zeer goed bezig (4de uit het water!). De volledige uitslag is hier te bekijken.
Een kort verslag door Karl:
  • zwemmen ging goed, met mannen uit het water gekomen die ik vorig jaar alleen aan de finish zag.
  • in het fietsen (niet-stayer) vlamden ze me voorbij op het biljartvlakke maar mooi parcours en kon ik enkel tempo rijden, meer poeier zat er niet in de benen, hopelijk tegen Leuven wat meer macht en souplesse.
  • lopen ging redelijk, beetje hetzelfde gevoel als in het fietsen, maar in het lopen kan ik altijd ietsje meer! Uiteindelijk nog 24ste geëindigd, dat was ook mijn plaats na het zwemmen.
Volgende zondag staat de 1/2 triatlon van Leuven op het programma met aan de start voor WTDT: Karl, Sophie, Ruben en Stijn!